Wednesday, March 08, 2006

Working from home today

25 comments:

Chuck said...

Yep, that's how I do it every day. Only difference would be I'd be on the phone with QoP the whole time.

Queen Of Pink said...

Damn Tim, you're cute even when you're half-comatose.

Enjoy your day at home, hopefully you will be able to blog to your heart's content!!

Burfica said...

and I bet that was blogs up on your computer screen too. hehehehe

The Other Half said...

that's way too much work for me

Beebers said...

i love how you look so serenely asleep, but then we see your arm held out to take a picture of yourself. :P

happy blogging/working from home!

Melissa said...

You're a sleep-photographer? That's cool.

HappyKap said...

LOL. You are worth every penny.

The Pink Kitty said...

you're my hero Tim. I want to work from home

Lulu said...

I never liked you either.

ME said...

I worked from home on Monday when Austin was sick and home from school. I enjoyed my nap too.

babyjewels said...

D'oh!

Just said...

I love working from home. Sometimes when I'm working from home, I like to watch TV - I call it 'cultural research'...I sometimes research sleep patterns too.

fuzzymuffin said...

Ha!

Oh great One said...

So it's casual thursday at Tim's house!

bubbles said...

looks like your working real hard too.

Conti said...

How many times did you jack off?

Tim said...

chuck - we work hard and we play hard. Well, we play hard.

qop - unfortunately, I didn't.

burf - nope! Work baby!

ang - yeah, I needed a nap shortly after.

beeb - my work is so easy I can do it in my sleep sometimes. Not really.

mel - damn, you could tell I took it?

hk - hell yes!

tpk - yeah, its cool. But my cat is annoying.

lulu - aww, I was only kidding.

me - nap?? what are you talking about? I'm working my ass off here.

just - I was going to blog about how awesome daytime tv is, but the tv distracted me.

ogo - everyday is casual day. Well, maybe just fridays.

bubbles - heck yes.

conti - 0. Got laid once though.

TechGuy said...

Seems like you could just take your couch up to the office and work there, you know?

Egan said...

Look at you multi-task. Typing with one hand and snapping a picture with the other. What did that left hand do once you put down the camera? Conti sort of stole my thunder here.

Dirk the Feeble said...

Working at home rules!

I have to work from home, because I spend all day at work blogging and never get anything done.

I would blog at home, but it's much easier to convince the girlfriend I need to work than it is to convince her I need to blog.

Scott & Julia said...

LOL, that's awesome!

Steph said...

why isn't blogger up on the screen

Sean said...

Are those command prompts on your screen? Are you working in DOS?

Beat it nerd!

Tim said...

techguy - If I could lift it, I'd do it.

egan - you should see the other pictures...

dirk - go back to Armedeas! Or however the hell you spell it.

s+J - thanks!

steph - cause I'm working. Duh!

sean - pretty close. It's a programming language called MUMPS.

Think Frustrated said...

I tried to comment yesterday, but it didn't work...

Anyway, nice how you combed your hair before you took a nap. Kind of like in a movie.

I got nothing.